Η ανάπτυξη της ηλεκτρονικής μορφής των ΜΜΕ ανοίγει πρωτόγνωρους ορίζοντες τόσο για τους δημοσιογράφους όσο και για το αναγνωστικό κοινό. Ταυτόχρονα δημιουργεί μια σειρά από ερωτηματικά. Κινδυνεύει η έντυπη μορφή από τον ανταγωνισμό της ηλεκτρονικής; Ποια είναι τα νέα εργαλεία που έχει στη διάθεσή του ένας δημοσιογράφος και με ποιόν τρόπο μετεξελίσσουν το επάγγελμά του; Πως μπορεί να λυθεί το πρόβλημα των πνευματικών δικαιωμάτων; Τι διαφορετικό προσφέρει η προσωπική εφημερίδα;
Μέσα από τη βιβλιογραφική έρευνα, τη μελέτη του ηλεκτρονικού Τύπου και μια πλειάδα συνεντεύξεων, η συγγραφέας, ξεπερνώντας την απλή καταγραφή, συμβάλλει στο διάλογο γύρω από τους προβληματισμούς που αφορούν τα πολυμέσα και τη σχέση τους με τα κοινωνικά, πολιτισμικά και οικονομικά δρώμενα που βρίσκονται στην καρδιά της παγκόσμιας επικαιρότητας.
Η μετάφραση από τη Γαλλική Πανεπιστημιακή έκδοση έγινε από την ίδια τη συγγραφέα, με τη φροντίδα της προσαρμογής του κειμένου στο ελληνικό αναγνωστικό κοινό. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)